Abstinent gdybym robił to w ASO to koszt byłby na poziomie 3700+ robota (tak to wycenili) założyłem LUKa w pobliskim warsztacie.
Podejrzewam,że przyczyna tkwi w pompkach tylko potrzebuję kogoś zaufanego kto to profesjonalnie sprawdzi i oceni czy zmienić program czy wymienić pompkę/i
nie znam się na tym,nie posiadam VAGa.będę wdzięczny jeśli ktoś podpowie u kogo można to zrobić. Auto prawdopodobnie nie jest po programie. Od nowości jeździła nim kobieta w firmie leasingowej.Najbardziej irytuje mnie fakt ,że każdy mechanik mówi o innej przyczynie a ja dostaję szału na jałowym.
Właśnie liczę na to ,że ktoś taki zaufany warsztat poleci. Pytałem w Bosh service ale nie wiedzą kto ma doświadczenie w tym remacie. Coraz bardziej skłaniam się do tego by wymienić uszczelniacze . na forach vw i audi użytkownicy BKD mają takie same problemy jednak nigdzie nie ma właściwej diagnozy.jeśli znacie warsztat w Poznaniu 9jestem codziennie) to prosze o nazwę lub adres
Guliwer6, niestety w BKD jest to praktycznie standardowy problem i jest ciężki to usunięcia..U mnie troszeczkę pomogła aktualizacja softu w silniku. Drgania pojawiają się tylko po pałowaniu..przy emeryckiej jeździe jest spokój
Niedziela67 masz na myśli wiązkę która znajduje się bezpośrednio pod akuulatorem w korytku?
Wyciągnąłem wszystko ale nie widze tam żadnych przetarć. Ta wiązka jest dodatkowo zabezpieczona. Na zewnątrz wszystko jest ok i zastanawiam się czy dalej grzebać.
Tak sobie myślę, że wilgoć w tym miejscu bierze się ze złej konstrukcji na styku maski i błotnika, tam porostu jest szpara, nie ma rynienki po której może spływać woda, tylko wszystko leci do środka, na obudowę filtra i skrzynki z bezpiecznikami i dalej w te przewody. Mogli to jakoś lepiej rozwiązać.
Umówiłem się w ASO na wtorek. Jak nic nie znajdą to ruszę w Polskę do speców z OCP.To nie jest normalne by silnik miał równe obroty a przy tym szarpał całą budą.
[ Dodano: Nie 28 Kwi, 13 21:02 ]
Taraz tak sobie myślę ,że faktycznie było tam mokro. Zalega tam piasek i trzyma wilgoć. Spróbuje to przedmuchać sprężonym powietrzem i dam znać.
Zciagnij cały peszel i taśmę która trzyma do kupy wiązkę i zobaczy czy nie ma gdzieś przetarć.
W przewodach od czujników idą małe napięcia i każde zawilgocenie to jak bomba.
U mnie peszel był nacięciem do góry przez to nie miała woda jak wylecieć tylko przewody w niej stały.Po złożeniu peszel zrób nacięciem do dołu.
Jestem po wizycie w ASO
Diagnoza brzmi : albo:
1) uszkodzone uszczelniacze pod 1 i 2 pompką
2) wyrobione gniazda pompek w głowicy (do wymiany głowica)
3) wymiana pompek
poniżej wynik badania poszczególnych wtrysków:
1 -0.12 mg/H
2 -0.24 mg/H
3 0.21 mg/H
4 0.14 mg/H
No i stało się... Po kilkuset km takich drgań ruszam ze skrzyżowania i auta zaczyna drżeć jak by nie paliło na 1 cylinder i nagle gaśnie silnik.Okazuje się ,że złamała sie krzywka-popychacz-(to coć ) co naciska pompowtrysk. Mechanik powyciągał resztki żelaztwa okazało się ,że uszkodzony jest pompowtrysk. Wymienili pompkę i nic. Silnik chodzi jak ciągnik a komp pokazuje P0301 wypadanie zapłonu. Wymieniona wiązka i nic.Czy ktoś miał takie zdarzenie?
Historii cd...
Przemik masz nosa. Okręciła się krzywka na wałku i stąd wypadanie zapłonu. Magik wymienił wałek i pompowtrysk i auta działa jak wcześniej. Nadal jednak występuję te szarpania silnikiem.
Może ktoś orientuje się gdzie w WLKP jest warsztat który jest w stanie przepowadzić profesjonalny test pompowtryskiwaczy. Nie mam już pomysłów co może powodować te drgania.
Dwumas -nowy
Rozrząd -nowy
Diagnoza Vag -nic nie wskazuje...
Komentarz