[O2] drgania ,szarpnięcia , silnika 2,0 tdi ,BKD

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • abstinent
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 4842
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #26
    Guliwer6, no to fajnie że aso zarobiło
    do bkd myślę że ok 1500 byłby komplet
    wtryski, może program do poprawienia :idea:

    Komentarz

    • Guliwer6
      Classic
      • 2012
      • 27

      #27
      Abstinent gdybym robił to w ASO to koszt byłby na poziomie 3700+ robota (tak to wycenili) założyłem LUKa w pobliskim warsztacie.

      Podejrzewam,że przyczyna tkwi w pompkach tylko potrzebuję kogoś zaufanego kto to profesjonalnie sprawdzi i oceni czy zmienić program czy wymienić pompkę/i

      Komentarz

      • abstinent
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 4842
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #28
        Guliwer6, pompki sprawdzisz vagiem
        może ktoś pomoże koledze :?:

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #29
          Zrob logi statyczne i dynamiczne... skoro auto po programie....
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • Guliwer6
            Classic
            • 2012
            • 27

            #30
            nie znam się na tym,nie posiadam VAGa.będę wdzięczny jeśli ktoś podpowie u kogo można to zrobić. Auto prawdopodobnie nie jest po programie. Od nowości jeździła nim kobieta w firmie leasingowej.Najbardziej irytuje mnie fakt ,że każdy mechanik mówi o innej przyczynie a ja dostaję szału na jałowym.

            Komentarz

            • natash
              RS
              • 2011
              • 2599

              #31
              Jedź do Poznania, poszukaj tam jest zaufana firma, na pewno Ci to zrobią.

              Komentarz

              • Guliwer6
                Classic
                • 2012
                • 27

                #32
                Właśnie liczę na to ,że ktoś taki zaufany warsztat poleci. Pytałem w Bosh service ale nie wiedzą kto ma doświadczenie w tym remacie. Coraz bardziej skłaniam się do tego by wymienić uszczelniacze . na forach vw i audi użytkownicy BKD mają takie same problemy jednak nigdzie nie ma właściwej diagnozy.jeśli znacie warsztat w Poznaniu 9jestem codziennie) to prosze o nazwę lub adres

                Komentarz

                • Muti
                  Ambiente
                  • 2011
                  • 199

                  #33
                  Guliwer6, niestety w BKD jest to praktycznie standardowy problem i jest ciężki to usunięcia..U mnie troszeczkę pomogła aktualizacja softu w silniku. Drgania pojawiają się tylko po pałowaniu..przy emeryckiej jeździe jest spokój
                  Moje projekty car detailingowe
                  VW Touran 2.O TDI
                  BMW X6 35d
                  więcej na PW

                  Komentarz

                  • natash
                    RS
                    • 2011
                    • 2599

                    #34

                    Komentarz

                    • Guliwer6
                      Classic
                      • 2012
                      • 27

                      #35
                      dzięki NATASH za linka ale nie ma tam nic o warsztacie który zdiagnozuje pompowtryski w okolicach Poznania.Chyba pozozostanie mi inny ASO

                      Komentarz

                      • niedziela67
                        Elegance
                        • 2007
                        • 767
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • BKD 2.0 TDI 140 KM

                        #36
                        Zamieszczone przez Guliwer6
                        dzięki NATASH za linka ale nie ma tam nic o warsztacie który zdiagnozuje pompowtryski w okolicach Poznania.Chyba pozozostanie mi inny ASO
                        Sprawdź wiazkę przewodów idącą do silnika spod akumulatora.
                        Była O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
                        Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
                        Wersja na lato - SUZUKI Intruder

                        Komentarz

                        • Guliwer6
                          Classic
                          • 2012
                          • 27

                          #37
                          Niedziela67 masz na myśli wiązkę która znajduje się bezpośrednio pod akuulatorem w korytku?
                          Wyciągnąłem wszystko ale nie widze tam żadnych przetarć. Ta wiązka jest dodatkowo zabezpieczona. Na zewnątrz wszystko jest ok i zastanawiam się czy dalej grzebać.

                          Komentarz

                          • niedziela67
                            Elegance
                            • 2007
                            • 767
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • BKD 2.0 TDI 140 KM

                            #38
                            Ja miałem wilgotna w peszlu na odcinku zaraz za chłodnicą nad rozrusznikiem i czujnik poł wału wariował
                            Była O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
                            Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
                            Wersja na lato - SUZUKI Intruder

                            Komentarz

                            • greg44
                              L&K
                              • 2011
                              • 1198
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • BKD 2.0 TDI 140 KM

                              #39
                              Tak sobie myślę, że wilgoć w tym miejscu bierze się ze złej konstrukcji na styku maski i błotnika, tam porostu jest szpara, nie ma rynienki po której może spływać woda, tylko wszystko leci do środka, na obudowę filtra i skrzynki z bezpiecznikami i dalej w te przewody. Mogli to jakoś lepiej rozwiązać.

                              Komentarz

                              • Guliwer6
                                Classic
                                • 2012
                                • 27

                                #40
                                Umówiłem się w ASO na wtorek. Jak nic nie znajdą to ruszę w Polskę do speców z OCP.To nie jest normalne by silnik miał równe obroty a przy tym szarpał całą budą.

                                [ Dodano: Nie 28 Kwi, 13 21:02 ]
                                Taraz tak sobie myślę ,że faktycznie było tam mokro. Zalega tam piasek i trzyma wilgoć. Spróbuje to przedmuchać sprężonym powietrzem i dam znać.

                                Komentarz

                                • niedziela67
                                  Elegance
                                  • 2007
                                  • 767
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                  #41
                                  Zciagnij cały peszel i taśmę która trzyma do kupy wiązkę i zobaczy czy nie ma gdzieś przetarć.
                                  W przewodach od czujników idą małe napięcia i każde zawilgocenie to jak bomba.
                                  U mnie peszel był nacięciem do góry przez to nie miała woda jak wylecieć tylko przewody w niej stały.Po złożeniu peszel zrób nacięciem do dołu.
                                  Była O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
                                  Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
                                  Wersja na lato - SUZUKI Intruder

                                  Komentarz

                                  • Guliwer6
                                    Classic
                                    • 2012
                                    • 27

                                    #42
                                    Jestem po wizycie w ASO
                                    Diagnoza brzmi : albo:
                                    1) uszkodzone uszczelniacze pod 1 i 2 pompką
                                    2) wyrobione gniazda pompek w głowicy (do wymiany głowica)
                                    3) wymiana pompek

                                    poniżej wynik badania poszczególnych wtrysków:
                                    1 -0.12 mg/H
                                    2 -0.24 mg/H
                                    3 0.21 mg/H
                                    4 0.14 mg/H


                                    Co o tym myślicie? Przemik liczę na Twoją opinię

                                    BIPY
                                    1 37-42
                                    2.37-41
                                    3 31-36
                                    4 34-39

                                    Komentarz

                                    • przemik
                                      RS
                                      • 2012
                                      • 1610

                                      #43
                                      Nic złego w tych parametrach nie widze... chociaz nie są zbyt miarodajne.

                                      Zobacz logi mojego BKD







                                      PS
                                      Zrob logi VCDSem/VAGiem... albo niech Ci ktoś zrobi... na max nagrzanym silniku - statyczne 001,004,007,013,018 i 023

                                      Swoją drogą ASO ma niezłą fanrazje... jedyne co w tym temacie trzyma się kupy to te uszczelniacze na PD.

                                      Pozdrawiam
                                      Przemek
                                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                      Komentarz

                                      • Guliwer6
                                        Classic
                                        • 2012
                                        • 27

                                        #44
                                        Przemik wysłałem Tobie na pw wszystkie logi.

                                        Dzięki za pomoc Kecaj . Jestem pod wrażeniem Twojej wiedzy o tych autach.

                                        Komentarz

                                        • przemik
                                          RS
                                          • 2012
                                          • 1610

                                          #45
                                          Zrob logi VCDSem.. i zamieść tak jak wyzej... bedzie mozna o czymś dyskutowac.
                                          Bez urazy, ale to co mi wysłałes to smietnik.
                                          Przemek
                                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                          Komentarz

                                          • przemik
                                            RS
                                            • 2012
                                            • 1610

                                            #47
                                            Ja w tych logach nie widzę nic złego.
                                            Owszem widac to bujniecie wolnych obrotów... ale reszta OK.
                                            Przemek
                                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                            Komentarz

                                            • Guliwer6
                                              Classic
                                              • 2012
                                              • 27

                                              #48
                                              No i stało się... Po kilkuset km takich drgań ruszam ze skrzyżowania i auta zaczyna drżeć jak by nie paliło na 1 cylinder i nagle gaśnie silnik.Okazuje się ,że złamała sie krzywka-popychacz-(to coć ) co naciska pompowtrysk. Mechanik powyciągał resztki żelaztwa okazało się ,że uszkodzony jest pompowtrysk. Wymienili pompkę i nic. Silnik chodzi jak ciągnik a komp pokazuje P0301 wypadanie zapłonu. Wymieniona wiązka i nic.Czy ktoś miał takie zdarzenie?

                                              Komentarz

                                              • przemik
                                                RS
                                                • 2012
                                                • 1610

                                                #49
                                                A krzywka na wałku jak ?
                                                Przemek
                                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                                Komentarz

                                                • Guliwer6
                                                  Classic
                                                  • 2012
                                                  • 27

                                                  #50
                                                  Historii cd...
                                                  Przemik masz nosa. Okręciła się krzywka na wałku i stąd wypadanie zapłonu. Magik wymienił wałek i pompowtrysk i auta działa jak wcześniej. Nadal jednak występuję te szarpania silnikiem.

                                                  Może ktoś orientuje się gdzie w WLKP jest warsztat który jest w stanie przepowadzić profesjonalny test pompowtryskiwaczy. Nie mam już pomysłów co może powodować te drgania.
                                                  Dwumas -nowy
                                                  Rozrząd -nowy
                                                  Diagnoza Vag -nic nie wskazuje...

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...